JRT biļešu kontroliera-garderobista galvenie darba pienākumi:
- JRT skatītāju sagaidīšana;
- darbs garderobē - virsdrēbju pieņemšana un izsniegšana;
- programmiņu/ izrāžu bukletu pārdošana, biļešu piemaksu noformēšana;
- biļešu kontrole – tai skaitā, darbs ar viedierīcēm/ skeneriem;
- JRT izrāžu apmeklētāju plūsmas organizēšana JRT telpās, tai skaitā, vietu ierādīšana JRT skatītāju zālē;
- veiksmīgas komunikācijas uzturēšana ar JRT izrāžu skatītājiem visā JRT izrāžu apmeklējuma laikā.
Prasības:
- vidējā izglītība;
- labas latviešu valodas un svešvalodu (vismaz angļu, krievu u.c.) zināšanas;
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
- precizitāte, augsta atbildības sajūta, spēja operatīvi reaģēt uz nestandarta situācijām.
Darba specifika:
- darbs notiek maiņās, ņemot vērā izrāžu grafiku;
- par izrāžu apkalpošanu maksā par nostrādātajām stundām;
- apkalpojošā personāla brīvdiena ir pirmdiena (ar retiem izņēmumiem). Izrādes notiek darba dienu vakaros, sestdienās un svētdienās;
- sagaidām no darbinieka gatavību strādāt vismaz piecas dienas nedēļā.
Piedāvājam:
- darbu, ko var viegli apvienot ar studijām;
- atalgojumu – stundas tarifa likme 4,50 EUR (bruto);
- štata darbiniekiem pēc pārbaudes laika (3 mēnešiem) nodrošinām veselības apdrošināšanu;
-
iespēja noskatīties JRT repertuāra izrādes.
Pretendenta CV un motivācijas vēstules līdz 10.08.2021. lūdzam sūtīt uz e-pastu: [email protected] ar norādi “JRT biļešu kontrolieris - garderobists”. Sazināsimies tikai ar otrajai atlases kārtai (darba intervijai) izvirzītajiem kandidātiem. Papildu informācija, rakstot Sanitai Rozenbergai uz epastu: [email protected].
Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu amata konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir VSIA “Jaunais Rīgas teātris”.